perjantaina, lokakuuta 31, 2014

Mamma tässä moi

Olen saanut tällä viikolla nuuskutella ihanan söpöä pikkumiestä ja vaipan vaihtoakin olen saanut taas harjoitella <3 - ihan parasta! :) Huokaus, kuinka tuollainen pieni ihmisen alku voi olla suloinen ja valloittava ja niiiiin iiiiihana! <3 Hän on siis maailman suloisin mamman poika! <3

No mut hei, kuten otsikostakin huomasitte, olen nyt siis virallisesti mamma :) Me ollaan Noormarkun mamma ja pappa :). No, tämä mamma-nimi ratkesi melko pian vauvan syntymän jälkeen ja sopii oikein hyvin tuon pappan siipaksi :) Joidenkin mielestä mamma kuulostaa kovin vanhalta, ryppyiseltä ja pyöreältä - eipä ole enää ulkonäköpaineita meikäläisellä! :D No, kuitenkin vähän hain mammalookkia tässä joku päivä kampaajalta, mutta kuulemma voisin tuon halloweenperuukin ottaa jo ensi viikolla pois - niin tekee kuulemma kaikki muutkin?! Höh! :/ Moon nätti ja sillä sipuli, nih!


No, sellainen täytyy kyllä myöntää, että sen verran uusi juttu tämä nimitys on, että muistisäännöksi olen ottanut muumit - vielä kun muistais kuka mä niistä muumeista olenkaan ;D

No mutta nyt tämä mamma pakkaa veskaansa passin ja hammasharjan, sillä huomenna lähdemme työkavereiden kanssa "perinteisellehaukijärvenristeilylle"- siitä sitten paremmin ensi viikolla! :D

Hyvää pyhäinpäivää kaikille, toivoopi  Mari-Mamma :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti