lauantaina, lokakuuta 25, 2014

Jännittävä odotukseni palkittiin - olen nyt nainen jonka lapsi on saanut lapsen

Muutama tunti sitten pääni sekoitti vallan ihana ja hyvin odotettu uutinen <3 - pieni suloinen poikavauva on syntynyt! <3 Kolme ja puoli kiloa ihanan söpöä tuhinaa ja pieniä suloisia varpaita ja sormia -  voi ihanuutta! <3

<3 Voitte uskoa, että olen jo nyt niiiiin rakastunut <3

<3 Ja niiiiin iloinen <3


Ja kertakaikkiaan niiiiin sekaisin <3 kun vaan ilosta ja onnesta voi olla! :D


Mutta tänään, tuon pienen söpön nyytin mukana tuli myös nimiongelmastani todellinen - nimittäin mikä minusta tulee?!?! Tuota olen pohtinut jo keväällä blogissani, eikä asia ole minulle vieläkään selkiytynyt. Tuon toukokuun "Mikä musta tulee?!?!" - postaukseni pääset lukemaan tästä: http://marinelkytjarisat.blogspot.fi/2014/05/mika-musta-tulee.html

On siis faktaa, että nyt minä olen nainen, jonka lapsi on saanut lapsen - mutta voinko olla sillä nimellä iän kaiken? Onko se liian pitkä nimi lapsen opeteltavaksi? Miltä se kuulostaisi jos lapsi huutaisi: "Naineeen, jonka lapsi on saanut lapsen - tuu pyyhkimään"? Ei ehkä kovin hyvältä?  Vai voisinko vaihtaa nimeäni mammasta muoriin fiiliksen mukaan - vaikkapa pari-kolme kertaa vuodessa? Ei, en voi. Pitäisi olla nyt varma nimestään, mutta kun vaihtoehtoja on liikaa, ja osa nimistä on niin käytettyjä - ja niin epäsopivia minulle... ;D Apua, tää on edelleenkin niin vaikeaa - mikä musta oikein tulee?!?!

No, tällä hetkellä pääasia on, että äiti ja poika voivat hyvin - eikä isäkään pyörtynyt synnytyksessä ;D. Poika saa nimensä parin kuukauden sisällä - jää nähtäväksi, löytyykö siihen mennessä nimi myös naiselle, jonka lapsi sai lapsen :D


 Ihanan mahtavaa viikonlopun jatkoa kaikille - niin pienille, kuin isoillekkin ihanuuksille <3

- Mari :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti