sunnuntaina, huhtikuuta 13, 2014

Mulle kans ja heti!!!

Terveiset Fitness Classic-kisoista! 
Ja fiiliskuulumiset olisi sitten tällaiset: Mulle kans ja heti paikalla tommoset lihakset!!! Mulle kävis ne kaikkein pienimmät ja huonoimmat, olisin ihan tyytyväinen niihin ikiajoiksi, en yhtään valittais tai mutkuttais...Mulle kelpais!!! Mä haluuuuuuuuun!!!
Jos ei ole motivaatiopulaa ollut tähänkään asti, niin nyt motivaatiota on tuplatenkin enemmän!!! Oli kyllä upeita naisia lavat täynnä! Ei voinut kuin ihaillen katsella, kovan työn ovat kaikki tehneet ja se kyllä näkyi!!! Väliajalla varailtiin Ringan ja Janin kanssa pt-aikoja, joten minä olen nyt ainakin oman osuuteni omien lihaksieni kasvatukseen tehnyt! ;D

Viikonloppu hurahti maailmalla yhtä nopeasti kuin kotomaisemissakin ja osittain samoissa merkeissäkin... Iltaisin ja aamuisin piti töitä koneella tehdä, nimittäin iänikuinen riesani, työvuorolistan teko, odotti valmistumistaan. Aina kun saan edellisen listan valmiiksi, pitää melkein heti alkaa uutta väsäämään... No, mutta kuka sitä nyt olisi viitsinytkään Helsingin menomestoja katsastaa, ainahan sitä nyt mielummin viikonloppuiltana työvuorolistaa tekee! ;D

Stockmannin nimikkopäiviltämme löytyi kaikenlaista pientä kivaa... hmm... edullisesti?! :D Teimme myös tupla-kiertotie-pituisen patikkaretken BodyActionille, mutta kävely tuiskussa ja viimassa ei haitannut, sillä mukaan tarttui uusi ihana reenivaatekerta joka odottaa mitä pikimmiten salille pääsyä! :)

 
Kauniita unia ja mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille! :)

-Mari :)


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti