torstaina, huhtikuuta 03, 2014

Kauppavastaavana

Terveisiä ruokakaupasta! Yrityksemme toiminta on nyt tällä hetkellä väistötiloissa, koska varsinaisia tiloja remontoidaan AVIn (aluehallintovirasto) laatusuositusten mukaisiksi. Remontti alkoi helmikuun alussa ja sen on arvioitu kestävän vuoden loppuun asti. Mieheni on hoitanut  pääsääntöisesti yrityksessämme juoksevia asioita mm. kaupassa käynnit, mutta nyt remontin ajan olen minä kauppavastaavana. Kaupassa käynti ei ole koskaan ollut lempipuuhiani (ei edes vaatekaupassa käynti), joten mitenkään  riemusta kiljuen en tätä ylennystä vastaan ottanut... 


     Mihin ihmeen koloon saisin vielä pari laatikollista maitoa mahtumaan...?! 

Jostain kumman syystä onnistun aina ottamaan sellaiset kärryt joilla on omaa tahtoa, ja se kärryn tahto on aina mennä eri suuntaan kuin minun tahtoni, arg! Olen tehnyt havainnon, että kassajono aina loppuu yleensä minuun, ilmeisesti kukaan ei jaksa odottaa, että saan kaikki tavarat hihnalle - ja takaisin kärryyn :D... Olen muuten sitäkin tässä muutaman kuukauden aikana miettinyt, että miten ihmeessä se tavaramäärä jonka olen eri osastoilta kerännyt, ei enää viivakoodien lukemisen jälkeen meinaa sitten millään mahtua takaisin yhteen kärryyn??? Huh, huh, treenistä käy kyllä tämä työ ;D!


Ennen kauppareissua kävin salilla, ja siellä tuntui olevan tiimiläisiämme enemmänkin - taisi olla oikein tiimipäivä ;D, muutaman kanssa tuli heitettyä parit sanatkin pukkarissa :).



Nyt saunaan ja nukkumaan, kauniita unia :)

-Mari :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti