perjantaina, huhtikuuta 03, 2015

Kisastudiossa

Pääsiäistervehdys! Tässä odotellessa Nitan synttärikemuihin lähtöä, minun pitää kertoa kauheasta painajaisesta jonka edellisyönä näin... Olin menossa katsomaan fitnesskisoja. Kisapaikalle päästyäni tuli Ringa ja Jani, he kertoivat ilmoittaneensa minut syöntikisaan! En ollut lainkaan mielissäni, kun selittivät minulle miten tarvisi syödä vain  1,2 kilon verran hampurilaisia, ranskalaisia ja muuta höttöä...


...erityisesti jäi mieleen punajuurisalaatti joka syötiin suoraan muovirasiasta...



Valkut vakuuttelivat minulle, että tämä on oikein hyvä ja sopiva juttu minulle - ei tulisi enää hevosmättöjäkään ja näin saataisiin kaloritkin nostettua kerralla ylöspäin :D No, lähtölaskenta ja kisa alkoi! Kanssakilpailijat putoilivat vierelläni jo kahden annoksen jälkeen, mutta minä plikka söin 4 x 1,2 kilon annoksia - eikä tuntunut missään! :D Tai no, tuskanhikeen kyllä heräsin ja harmituksekseni jäi näkemättä valkkujen ilmeet - olivat varmasti haljeta ylpeydestä kun sillä lailla voitin kaikki isot karjut kirkkaasti ahmattikisassa! ;D


Näen paljon erilaisia unia. Välillä, varsinkin karmeimpien painajaisunien jälkeen, olen jo aamulla valmiiksi uupunut, mutta toisaalta virkistyn, kun ajattelen, että tästä ei voi päivä mennä kuin parempaan suuntaan :D  Saattaa silti olla, että myös muut meidän talossa yöpyvät ovat aamulla väsyneitä, minulla kun on tapana jakaa nuo kauhukuvani... Huhupuheet kun kertovat, että minä en kuulemma ihan äänettömästi noita kauhuleffojani katsele ;D


Kauniita ja levollisia päivä- ja yöunia meille kaikille ja oikein rentouttavia pääsiäisenpyhiä!



- Mari :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti