lauantaina, huhtikuuta 11, 2015

Kesäkausi avattu

Jiihaa! Kesäkauteni on avattu!  Lakatut varpaankynnet ja auringon lämmittämä kivetys on tänään koettu! Tätä hetkeä olen niin kovin paljon odottanut -kuin pikkulapsi jouluaattoa! :D


Ihan yhtä paljon odotin tätä nelosviikkoa, sen olen tainnut jo viime postauksessakin kertoa... :D Viikko meni hyvin, olen tyytyväinen jokaiseen treeniin! No, jos ihan pakko on sanoa jotain poikkipuolista, niin tuon leuanvedon kanssa minä en sinuiksi tule koskaan, siitä ei valitettavasti taida tulla mielikkiä, vaan se tulee aina pysymään inhokkinani! :/ Miten se onkaan, että joistakin elämän asioista vaan tietää, että koskaan homma ei tule toimimaan, ei vaikka kuinka yrittäisi! Onneksi tuo leuanveto on ainoa mieleni pahoittaja treenien suhteen koko viikon aikana. Muita mieleni pahoittajia tällä viikolla kyllä on ollut - ihan liiaksi! Onneksi pahaa mieltä voi purkaa niin monella tavalla, vaikka leikkimällä kuin lapsi konsanaan - voi palata aikaan jolloin ei ollut huolia eikä murheita... :)


Tässä minulle uudenlaisia kokeiluja normi käsillä- ja päälläseisontojen sijaan - johan paha mieli helepotti! :D


Ihanan lämmintä ja aurinkoista viikonlopun jatkoa kaikille!
- Mari :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti