tiistaina, helmikuuta 24, 2015

Valitusta ja valitusta

Heissan! Ollaan tässä useamman kerran tämän vuoden puolella Pauliinan kanssa treenattu yhdessä. Ja on se kyllä kumma juttu, että mä oon joka treenin jälkeen aivan uupunut ja valitan sitä ääneen, mutta Pauliina valittaa, että olo on, kuin ei olis mitään tehny! Seuraavat pari päivää aina treenin jälkeen, mä olen kankea ja valitan kuinka paikat on kipeenä, mutta Pauliina tanssii kepeästi ilman mitään kiputuntemuksia?! Höh! Nooh, ei olla aiemmin treenattu etureiskoja ja mä uhkailin jo etukäteen viime viikolla, että odotas kun sitten uikutat sinäkin ja kävelemään et pääse ainakaan viikkoon! :D


No mutta voi perhana sentään, kun tuo issias on vaivannut minua viime viikkoina taas vähän useammin, ja eikös se kipupäivä ollutkin sitten juuri tänään! :/ Just nyt, kun mun piti olla parhaimmillani ja näyttää Pauliinalle, että ainoa oikea tapa poistua reisipäivänä salilta, on kontata ja itkeä lihaskipua! Voi hitsiläinen kun meinas oikeen alkaan ottaan päähän! :/

No, eipä auttanut muu, kuin kroppa piukaksi ja varovaista menoa... Olis muuten  tarvinnu kutsua Jani ja Ringa paikalle katsomaan, kuinka tämä mamma teki kaikki sarjat huolella ja ajatuksella! Ei yhtään kohellusta eikä ylilyöntejä, ainoastaan täydellistä tekniikkaa koko ajan! Kummasti pysty keskittymään tekniikkaan, kun koko ajan oli pelko vihlaisusta! Tässä kohtaa mietinkin, että miksi unohdan kaiken ikävän aina niin nopeasti! :D Mutta hip hei hurraa, saatiinhan me loppujen lopuksi hikeä pintaan myös Pauliinallekkin - ei ihan kauheasti valittanut, että ei tunnu missään ;D



Hyvällä tavalla uuvuttavia ja kivuliaita treenejä meille kaikille :D

- Mari :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti