maanantaina, kesäkuuta 15, 2015

Se oli sitte siinä tällä erää

Heipsan! Nyt tuli sitten pakollinen tauko reeneihin useammaksi viikoksi - toivottavasti ei sentään kuukausiksi! Nimittäin tänä keväänä minä vihdoin sain itsestäni irti ja tilasin ajan ortopedille. Todellakin vain reilu vuoden katselin /odotin / toivoin parasta ja pelkäsin pahinta. Höh, tässä sitä nyt sitten ollaan - tänään minä sitten asettaudun kinttuni kanssa leikkauspöydälle. Valehtelisin jos väittäisin, ettei yhtään harmita! Vaikka olenhan minä koko tämän reilun vuoden ajan pystynyt olemaan ja elämään tuon jalkani kanssa. Ainoastaan takareittä venyttävät liikkeet on pitänyt jättää pois ja tietenkin muita takareisiliikkeitä olen tehnyt hyvin varovasti ja maltilla. Istuminen pitkään esim. autossa samassa asennossa on ollut kivuliasta, samoin juoksupyrähdykset, joita toisinaan otan ihan huomaamattani vahingossa ;D Mutta muuten olen pystynyt elämään suht normaalisti, joten sen vuoksi kait olen lääkäriin menoa pitkittänytkin. Hieman minua kaivelee se, että tänä vuonna kun treenit on kaikesta huolimatta kulkeneet hyvin ja kehitystä on tullut, niin sitten homma tyssää määräämättömäksi ajaksi ja kaikki alkaa taas alusta! Se kyllä sapettaa! Argh! Mur!

No mutta en minä tästä lannistu! En! Sitä paitsi, en minä jouda kauaa makailemaan, en töitteni, mutten myöskään salitavoitteideni puolesta! Joten eiköhän lekuri hoideta homma pois alta, jotta tämä mamma pääsee toipumaan ennätyskovalla vauhdilla! :D Uskokaa vaan kaikki, pian minä taas teen enkkatuloksia! Ja paljon paljon isommilla painoilla kuin tänä keväänä! Nih! Ettäs tiärätte! :D


Ps. Eilen oltiin kannustamassa Tommilan Anttia Salossa voimannoston MM-kisoissa - siitä oma postaus tulossa kera kuvien :)
-Mari :)

2 kommenttia:

  1. Moikka Mari,

    Löysin blogisi tässä taannoin. Ihania asioita näyttää perheellenne tapahtuneen:)
    Tsemppiä sinulle selkäleikkaukseen. Selkäleikkauksen läpikäyneenä tiedän et kivut jää leikkauspöydälle!

    t. Pia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Pia! Kiitos, kaikki meni hyvin (takareisi leikattiin). Nyt sitten pitää vaan olla aloillaan jonkun aikaa... Ihania kesäpäiviä sinulle ja perheellesi - josko tänä kesänä saataisiin treffit aikaiseksi! ;)

      Poista