lauantaina, kesäkuuta 07, 2014

Onnea, juhlaa ja olkapäätä

Tervehdys! Aamu alkoi etsimisellä - yllättäin minulta oli taas jotain hukassa... No, mutta jos en olisi joutunut kääntämään laatikostoa ympäri, en olisi löytänyt noin 5 vuotta sitten kadonnutta lahjakorttia! Ja voihan ihanuus kun se sopi niin hienosti tähän päivään, olin nimittäin juuri ostoksille lähdössä ja minnekkäs muualle kuin Anttilaan! :D Niin, ja mainittakoon vielä sekin, että löysin myös senkin mitä etsimässä olin - tuplaonni siis! :D

Aamushoppailujen jälkeen kiireen vilkkaa tukka koreaksi ja tanttu päälle, sillä tänään juhlittiin Nitan luona kera läheisten uutta lähihoitajaa! <3 Tässä meidän perheen naiset ovatkin valmiina onnittelumaljat kohottamaan! :D Onnea vielä kerran lähihoitaja Nita!!!  <3
Hovileipuri-Tuijan ihanat, kauniit ja maailman parhaimmilta maistuvat herkut odottivat ottajaansa, luultavasti myös minua... Mutta onneksi minä tiedän jo entuudestaan kuinka hyvältä ne maistuu, joten ei tarvinnut niitä suuhuni laittaa - pelkkä silmänilo riitti minulle! :D
 
Illalla suuntasin salille, haasteena kädet ja olkapäät. Käsipäivä on kai treenipäivistäni parhain, siinä kun näkee parhaiten kättensä työn tuloksen! ;D Tai no...?! Pt sattui huhkimaan samaan aikaan salilla - (pahaksi) onnekseni kuitenkin <3! Ihan hieman kun sattui olemaan taas hakusessa nuo uudet liikkeet (voi elämä, millon mä opin ne?)! No, siinä sitten tahittiin takaolkapäitä ja lopulta pt tokaisi "ihan hyvin on kehitystä tullut, vielä kun oppisit treenaamaan oikein!" Siiiiiiis Whaaaaat!?!! Prkle! Mä ne olkapäät vielä kasvatan - vaikka väkisin! Nih! :D
Iloa iltaani toi ilta-aurinko ja ihana kaunis alppiruusuni, joka on tänään puhjennut lähes täyteen kukoistukseensa <3! Voi huokaus kuinka kaunis se on! :)

Ihanaa ja aurinkoista viikonlopun jatkoa meille kaikille! :)

- Mari :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti