tiistaina, marraskuuta 29, 2016

Joulufiiliksissä

Tervehdys! Viime lauantaina olin taas Noormarkun urheilutalolla poikien järkkäämässä penkkikisassa. Minun piti rimaa vähän laskea Wellgon elokuisista kisoista, mutta ihan tyytyväinen olen kolmeen hyväksyttyyn nostoon (enkä edes uhkaillut tällä kertaa tuomareita). 
Se olikin tämän vuoden penkkiliigakisan viimeinen osakilpailu ja Nita, tuo pienisuuri voimapesä oli tietenkin koko kisan Penkkiparonitar ja minä, suuripienenpieni voimapesä olin tietty taas se ikuinen kakkonen. Minulla noita kakkospokaaleita alkaa olemaan aika lailla jo, mutta jos kilpailijoita on tasan kaksi, niin ei siinä pronssillekkaan voi päästä! 
Joten ei ole minun vika! ;D 
No mut hopee ei oo häpee ja tärkeintä on hienot palkinnot! :D


Tuukan kanssa meillä oli tänä iltana Touhutaaperoiden pikkujoulubileet ja oikein tonttunäytös kaikille mummeille, kummeille, tädeille ja sedille. MyHelaSakki oli hyvin edustettuna ja mehän vedettiin Tuukan kanssa joulunäytös ihan kympillä, ja jos jonkun mielestä sooloiltiin, niin se kuului tietty asiaan! :D


Joulunäytöksen jälkeen näytettiin kaikille kuinka temppuradalla temppuillaan ja läheltä piti- onnettomuuksistakin selvittiin vain säikähdyksillä... :D



Enni-Ilonakin oli täysillä mukana isoveikan joulujuhlassa.



En ole mikään jouluhösääjä ja jostain syystä joulun tulo pääsee aina yllättämään minut, viimetipan ihminen kun olen! Pidän joulunodotuksesta ja -ajasta kyllä kovasti. Sunnuntaina löysin jouluradiokanavan autossa, joten Jaajo, Anni ja Perälä ovat nyt hetken aikaa tauolla. :)

Mukavaa joulunodotusaikaa kaikille!
- Mari :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti