sunnuntaina, toukokuuta 10, 2015

Äireenpäivän viettoa

Hyvää äitenpäiväiltaa kaikille! Äitienpäivä on ehdottomasti yksi parhaista päivistä vuodessa, sillä silloin ainakin MyHelaSakin täysi tusina rakkaimpia on koolla (iso sydän)!


Se, että on monta lasta, takaa sen, että saa monta lahjaa - ja se vasta parasta onkin! ;D


Joistakin lahjoista voi aavistella, että lahjan antaja on ollut kuulolla äidin suunnitelmista :)


Kaikki lapset tietävät, että tämä mamma pitää kukkasista :)


  Itse poimituista... ruukkukukkasista... ja leikkokukkasista...


  Lempiväritkin on kaikilla tiedossa :)


Kakkumestareina toimi tänä vuonna anoppi ja miniä - kumpainenkin mahtavia leipureita!


Valitettavasti loppuherkut jäivät meidän kaappiin - tuskin ehtivät homehtumaan...


Joskus mä mietin. Sitä että. Oonko mä ansainnut kaikki ihanat ja fiksut lapseni ja heidän loistavat puolisonsa? Tai oonko mä ansainnut lasteni isän? Ja oonko mä ansainnut mahtavan ja aina avuliaan anoppini? Entä tuo maailman suloisin vauveli, oonko mä ansainnut Tuukan valloittavan ja voimaa antavan ihanan hymyn? Voi elämä kuinka onnekas minä olenkaan ja niin kiitollinen heistä kaikista (iso sydän)!


  Aurinkoista tulevaa viikkoa kaikille!
- Mari :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti