perjantaina, maaliskuuta 27, 2015

Pakkohehkutusta

Huomenia! Minun on ihan pakko hehkuttaa tätä mahtavaa eloani! Ensinnäkin, tämä toinen miinussykliviikko on sujunut yhtä hienosti kuin ensimmäinenkin, ei mitään robleemoksia tähänkään viikkoon - mahtavaa! Olo on hyvä ja treenatessa ei edelleenkään voimattomuutta tai muuta epämiellyttävää - päinvastoin, etureiskapäivänä piti ihan kesken sarjojen ynnätä uudestaan hackin painoja kun tuntui niin kepeältä menolta! :D Tuo treeni oli vielä kaiken lisäksi ensimmäinen jalkapäivä piiiitkääään aikaan kun iskias ei ollut läsnä - se vasta mahtavaa onkin!  Onnistuneesta syklistä huolimatta, mitään kiristymistä nyt ei juurikaan ole havaittavissa.  No, ehkä korkeintaan alkuvuoden stressipöhöt ovat lähteneet - se riittää minulle mainiosti tällä kertaa! :)


Toinen äärettömän mahtava asia on se, että olen vihdoin saanut itseäni niskasta kiinni ja sopeutunut ajatukseen töideni jakamisesta. Asia on mielessäni pyörinyt jo kauan, ehkä muutamankin vuoden, ja nyt olen sopivan henkilön työtaakkani jakamiseen saanut! Luopumalla tietyistä töistä, voin ehkä vihdoin päästä huonosta omastatunnostani ja riittämättömyyden tunteestani, kun voin keskittyä täysipainoisesti omiin töihini. Yllätyin, miten paljon voimaa tästä päätöksestä olen saanut ja mikä parasta - yrityksen laatu paranee kaikinpuolin entisestään! Sanoisinko, että tämä nyt varsinkin on hehkutukseni ansainnut!


Kolmas ja ehdottomasti maailman paras hehkutuksen arvoinen asia on se, että ihana TuukkaRaksu on taas viihdyttänyt mammaa - tämän ihanuuden hehkutukseen eivät sanat riitä (tähän kohtaan laittaisin satatuhatta sydän-ja pusukuvaa jossei kone herjaisi)! :)


Ja yksi kestopakkohehkutuksistani on tietenkin kevät ja aurinko - siitä nyt voisi hehkuttaa vaikka kuinka ja paljon! Joku voisi sanoa, että älä nyt hehkuta niin kovin, putoat vielä korkealta ja kovaa! Niin kai tai sillai kai - porilaisittain...mutta kun minulla nyt vaan on suuri pakottava tarve hehkuttaa! Ja jos tämä pakkohehkutus vaatii ottamaan putoamisriskin korkealta ja kovaa - niin otan sen ilomielin! Minä nyt vaan olen niin tyytyväinen tällä hetkellä tähän olotilaani, ja sitäpaitsi, olen tämän mahtavan oloni niiiiiin kympisti ansainnut!!! 


Kaikille meille ihanaa päivän jatkoa!
- Mari :)

2 kommenttia: